HATÉKONY KOMMUNIKÁCIÓ DISC ALAPOKON

Harmonikus kapcsolatok, eredményes együttműködés, jobb ön-és emberismeret!

disc_kep
"Miért nem ért meg engem? Miért nem tud normálisan viselkedni? Miért fullad mindig vitába a beszélgetésünk? Miért ért folyton félre?"
"Hogyan motiváljam? Hogyan adjak neki feladatot? Hogyan értékeljem? Hogyan taníthatom? Hogyan tarthatom meg?"
ÉRTJÜK VAGY FÉLREÉRJÜK?

Hányszor hangzik el egy párkapcsolatban a "te nem értesz engem" mondat? Hány munkahelyi vezető fogja a fejét, mert a munkatársak nem úgy végzik a feladatokat, ahogyan ő kérte? Hány kolléga aggódik amiatt, hogy hogyan beszéljen meg valamit a főnökével? Hány középvezető nem érti, miért nem kedvelik őt a beosztottai? Hány kapcsolatunk - legyen az munkahelyi vagy magánéleti - megy tönkre azért, mert nem értjük vagy félreértjük egymást? A legtöbb kapcsolatunk megmenthető lenne, hiszen a konfliktusok nagy része kommunikációs problémákból származik. Nem ismerjük a másik fél mozgatórugóit, nem beszéljük az ő nyelvét, nem értjük, mit miért tesz, és miért reagál úgy, ahogy. Sok esetben önmagunkból indulunk ki, úgy beszélünk másokkal, ahogy elvárjuk, hogy velünk beszéljenek. A szándék jó, célt azonban nem érünk, s mi magunk sem értjük, mi és hol mehetett félre, miközben mi a legjobb szándékkal indultunk.

Nos, nem félrement, hanem irányba sem állt az üzenetünk. A másik ember nem mi vagyunk, az ő személyisége, motivációja, értelmezési tartománya egészen más, mint a miénk. Másból és máshogyan ért, mások a reakciói. Ahhoz, hogy megtanuljunk az ő nyelvén beszélni, őt magát kell megtanulnunk. Ehhez ad egy nagyon jól átlátható, gyorsan megérthető, az élet minden területén azonnal alkalmazható keretrendszert a DISC, amelyet éppen úgy használhatunk HR-esként egy kiválasztási folyamatban, ahogy vezetőként a kollégák irányítása során vagy feleségként a férjjel való kommunikációban. A DISC nem egy spirituális hókuszpókusz vagy újkeletű áltudomány. Alapjait  a pszichológiában ismert vonáselmélet, a személyiség faktorai adják. Abban azonban mindenképpen újdonság, hogy egyszerűsített rendszerét bárki könnyen megértheti, elsajátíthatja, beépítheti ön-és emberismeretébe. Úgy a munkahelyen, ahogy a magánéletben is.

A VISELKEDÉSI TÍPUSOK MEGISMERÉSE UTÁN A RÉSZTVEVŐ KÉPESSÉ VÁLIK


✓ A HATÉKONYABB KOMMUNIKÁCIÓRA

✓ A KONFLIKTUSOK ÉS PROBLÉMÁK GYORSABB MEGOLDÁSÁRA

✓A MÁSOKKAL TÖRTÉNŐ GYÜMÖLCSÖZŐBB EGYÜTTMŰKÖDÉSRE

✓A KAPCSOLATOK (MUNKAHELYI ÉS MAGÁNÉLETI) SIKERESEBB MŰKÖDTETÉSÉRE

✓ A MÁSIK EMBER MOZGATÓRUGÓINAK MEGÉRTÉSÉRE

AZ ALÁBBI TERÜLETEK RÉSZLETESEBB KIEMELÉSE IS KÉRHETŐ


✓ MUNKAHELYI KAPCSOLATOK MŰKÖDTETÉSE

✓ HATÉKONY ÉRTÉKESÍTÉS, MEGGYŐZÉS, TÁRGYALÁSI TECHNIKA

✓ PÁRKAPCSOLATI KONFLIKTUSOK FELOLDÁSA

✓ ÖN-ÉS EMBERISMERET MÉLYÍTÉSE

✓ HR-ESEKNEK: MEGFELELŐ KÉRDÉSEK AZ INTERJÚN

✓ VEZETŐKNEK: A MUNKATÁRSAK MOTIVÁLÁSA, MEGTARTÁSA, IRÁNYÍTÁSA
A tréning időtartama: 6 óra

Ideális létszám: 2-10 fő


Ár: egyéni megállapodás szerint a résztvevők száma és a helyszín alapján